January 2, 2012

Dear School,

Im coming! Lol I wonder what happend to subest's portal. I mean,where iz our senarai nama kelas?Adakah hanya ditambah dengan kelas form 4?Wah ayatt. Aku berharap sgt our form pun ada perubahan so aku ada lah kawan serba sedikit walaupun tak ramai:face34: Agak agak landscape sekolah pun ada perubahan tak? Dah lama pulak tak jadi pakar alam sekitar *lah sangat tu* Harini no more stay up late. Ada bunyi macam nerd ke? Biasa lah kan pelajar perlukan tidur yang cukup. Macam mana nak belajar nanti?Hahaha ceramah pulak dahh.

Pernah sesiapa kena ceramah dgn aku?Okay takda sapa jawab. Hah lari topik. Aku teringat suasana pagi di sekolah yang hening *eh betul ke?* Sejuuuuk je,tergigil gigil aku ha. Macam duduk kat Lon-Don xD Aku jejak sekolah cuma dengan satu harapan,iaitu menghayati alam sekitar. (sekolah je pun) Haha dah lah,makin merepek. So yeah bye bye assalamualaikum