February 28, 2012

Sumpah rindu

This time aku rindu apa yang terjadi on 25th n 26th January eventho pada mulanya aku igt takde laa best sangat macam dekat Sg.Sireh 2011 tapi since this is our first camping event,aku rasa camp ni best ah. Banyak benda yang best best,lagi lagi ni lah first time aku tidur dalam khemah dengan Raihan :) Awh baby miss this aaaaaaaaaa can cry do haih. Facilities bad but I dont care haha tipu ah aku kata tak peduli. Tapi tu bukan masalah utama. Tapi tapiii hanya peserta shj yg tau :) So now I guess I can found le truth. Hoping for that,Insyaallah jumpa :)

Mula mula sampai, sibuk nak satu khemah ler khemah dekat2 ler at last skjp je dapat jumpa Fatin Quya n her lil sister. Penat jugak lah nak berjalan dari camp site hingga ke padang aktiviti dorang. Kitorang pun mengikut ler. Malam tu ada aktiviti lagi n turn kitorg take turn utk jalan ke pdg ahaaaaaa nasib baik ada abg fasi,abang Syazni specky wewiitt haha balik tu dorg ada solo walk and again kitorg kejar abg Syazni hahahah yg lawaknya abang Syazni ajak lari kenakan dorang kononnya nak takutkan dorang. Atlast yg tertinggalnya kitorg. Belum sampai camp site terus hujan lebaaaattt. Hahaha esok nya :)